De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: D:\www\beurs3.nl\www\forum\showthread.php PHP 7.4.12 (WINNT)
File Line Function
D:\www\beurs3.nl\www\forum\showthread.php 871 errorHandler->error

Bij problemen met je account
Big Grin 
EDIT : de problemen met inloggen van een nieuw account lijken opgelost : ric is al zuinigjes gesignaleerd in het BVB Forum Big Grin

Helaas lijken er wat technische problemen te zijn met het creëren van accounts.

Gisteravond heb ik als "admin" twee accounts, waaronder dat van Ric,  opnieuw moeten aanmaken, omdat zij niets met hun account konden. Het merkwaardige is dat ik daarna wel kon inloggen met die accounts, maar zij zelf nog steeds niet. 

Het MyBB platform heeft zich al vele jaren bewezen, maar bij het configureren van het forum moest (of kon) ik wel meer dan honderd soms voor mij erg vage keuzes doen, en mogelijke bijten bepaalde gemaakte keuzes elkaar nu. 

Dus mocht je welk probleem dan ook ondervinden met registratie of in het forum,dan graag even een e-mail naar het info@beurs3.nl account, of voor zij die dat kennen naar mijn persoonlijke e-mail adres.
Let dus ook op de meteen te ontvangen retour-mail die mogelijk bij sommige e-mail providers in de spam-map belandt.

Nadat je je account door het aanklikken van de link in de retour-mail hebt geactiveerd, moet je in principe meteen alles kunnen doen. 
En moet deze thread er aan het einde zoals in onderstaande afbeelding uit zien.

Je hebt dan dus een 
  • “Antwoord” knop. Dat is te vergelijken met de “quote” button van IEX.
  • Nieuwe Reactie” knop. Die brengt je een royaal edit-venster, met heel veel mogelijkheden.
  • En ook  "snel reactie" venster, dat echter geen edit/opmaak mogelijkheden (zoals deze opsommingstekens) biedt. 
  • De "Handtekening-optie" links kun je evt. gebruiken om een vooraf ingestelde vaste zin ("signature") onder je bijdragen te plaatsen.
  • De knoppen "Bewerken" en "Verwijderen" zijn natuurlijk alleen dan aanwezig wanneer het je eigen bijdrage betrof.
[Afbeelding: scherm.gif]
Antwoord

Berichten in dit topic
Bij problemen met je account - door beurs3nl - 28-01-2017, 7:42

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)