2012 jaar van de DAX
"Ik ga de draad maar gewoon hier voortzetten"

Ik doe dat omdat tot op dag van vandaag (Petr ffff haalde de draad terug vanwege de hernieuwde doorbraak door 12000) misschien de grootste hufter  die ooit op een financieel forum zat, BEN STIERIG (slechts één veel van zijn vele aliassen, die hij nodig had om zijn persoonlijke discussiegeschiedenis te vervagen) liegt en bedriegt alsof mijn heel sterke positieve visie van toen op de Duitse economie allemaal niks was.

In de zomer van 2011( (in voorganger draad "DAX of AEX")) zat ik uitgerekend met deze Stierig in een felle discussie over de toen imo fundamenteel volledig onterechte afstort van de DAX (toen in het kielzog van van de S&P500 die door een weerstand zakte.. in onderstaande grafiek goed te zien).

Waar ik toen door deze zelfbenoemde "goeroe" al niet voor uit werd gemaakt!

Ik zag het "allemaal verkeerd". Duitsland was niks etc. 

BMW was volgens hem "helemaal niet ondergewaardeerd" en  kon zelfs  "zo terug"  naar de Pre Lehman Low van 17 euro van 2007 etc.
Maar BMW  liep in plaats daarvan dus wel naar 117 euro : Smile

Dat scheelt maar één cijfer.

En omdat ik volkomen  overtuigd was dat mijn afwijkende MACRO analysie van Duitsland de juiste was, opende ik die draad aan het begin van 2012.

En moet je zien wat voor een call  mijn DAX-draad als geheel (los van de inhoudelijke aspecten, die ook  alle VOL de roos troffen) is geweest. En Stierig weer eens opzichtig faalde . Maar dat moet weggemoffeld worden.

[Afbeelding: DAX-5-JAAR.jpg]

DAX meer dan verdubbeld.. Terwijl ze meer dan 100 jaar bestaat.
Dus meer van de helft van de huidige waarde van soms honderden miljarden euro  hebben die bedrijven alleen in de afgelopen 5 jaar gemaakt.

Een Call ook tegen de heersende opvattingen in, midden in de Euro-crisis, ten aanzien wat toen door velen nog steeds als de  zieke man van Europa waargenomen werd.

STIERIG heeft vanaf het moment dat het allemaal zichtbaar werd (en dat wa sal heel snel.. want hoe ongelofelijk explosief startte de DAX inderdaad in het jaar 2012) de kluit op alle mogelijke manieren met zijn bekende  vervalsende statistiekjes bedrogen, die draad lopen te saboteren en zelfs al mijn draden als een ware psychopaat lopen te zieken.

Wat kan  die gast ook JURIDISCH worden uitgekleed als beleggers die schade van zijn vervalsing en misleiding denken te hebben ondervonden dat willen.

Met zulke schoften aan boord heeft IEX sowieso  geen integriteit en geen  legitimiteit.

http://beurszout.nl/iex/stierig/
Antwoord

Berichten in dit topic
2012 jaar van de DAX - door atitlan - 01-03-2017, 16:15
RE: 2012 jaar van de DAX - door atitlan - 01-03-2017, 16:42

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)