De volgende waarschuwingen zijn opgetreden:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: D:\www\beurs3.nl\www\forum\showthread.php PHP 7.3.14 (WINNT)
File Line Function
D:\www\beurs3.nl\www\forum\showthread.php 871 errorHandler->error

14 Mei verkiezingen in NRW
Vandaag dan de verkiezingen in het in  voor Nederland zo belangrijke NRW.

Omdat ik, zie linkje, als  vrijwillig "Wahlmitarbeiter" voor vooral het CDU nogal heb mij best gedaan, om hopelijk een paar kiezers op andere gedachten te brengen, ook hier maar even aandacht daarvoor.

http://nrw-ohne-kraft.de/

In elk geval zijn de afgelopen maand in de landelijke pers nogal wat vergelijkingen verschenen gericht op de toestand van NRW zoals door mij gemaakt. Soms opvallend identieke overzichten. 

Maar goed.. hopelijk kan Mevr. H. Kraft niet verder als MP van NRW en het ziet er naar uit -bedenk dat een maand geleden het SPD, dat in NRW traditioneel aan de macht is en oorzaak is van het binnen Duitsland geleidelijk maar zeker achterop raken van deze belangrijke deelstaat is)   nog zo'n 12% voor lag op het CDU- dat dat ook kan lukken. Deze week kwam het CDU in de peilingen voor het eerst gelijk  met het SPD.  En Mevr. Kraft toonde zich aardig nerveus , ging nog maar meer beloftes doen, sloot plots een coalitie helemaal over links met inkl. de Linke helemaal uit, enz.

Ik denk dan.. des te nerveuzer deze inhoudelijk dramatische politica (helaas wel vlot gebekt natuurlijk) is over haar verkiezingsuitslag (en vooral haar privé status),  des te beter dat is voor de toekomst van NRW, van Duitsland, van Nederland en zelfs van Europa.

Wat dan misschien wat minder fijn is voor sommige Nederlandse sectoren, is dat mocht Kraft inderdaad abgewählt worden vandaag, de florerende drugsindustrie het dan zeker een stuk lastiger krijgt voor wat betreft haar exportmogelijkheden.
Dat ook plofkrakers vanuit Utrecht het aan de andere zijde van de grens een stuk lastiger gaan krijgen, enz..
Antwoord

Berichten in dit topic
14 Mei verkiezingen in NRW - door atitlan - 14-05-2017, 9:18
RE: 14 Mei verkiezingen in NRW - door atitlan - 15-05-2017, 9:22
RE: 14 Mei verkiezingen in NRW - door atitlan - 15-09-2017, 13:18

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)